Update #4

whatyearisit.jpgMi ez a hely? És miért áll vastagon a por mindenhol? Viccet félre téve, majdnem 2 hónap kihagyás után összefoglalom ennek okait és kicsit a jövőbe tekintek. 

Az első számú kifogásom -mint általában- a munka. Májustól Júliusig alakult idén a "csúcsszezon" a munkahelyemen, amiből a Július volt a leggyilkosabb. Továbbá az elköltözésem körüli teendők is lefoglaltak, majd 2 hétig nem volt internetem az új lakásban. Úgy hogy most eléggé össze feküdtek a dolgok. A teljes igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy kicsit el is szoktam a blogírástól, ellustultam. Az Augusztus, Szeptember remélem szerencsésebben alakul majd és lesz lehetőségem bejegyzéseket gyártani.

A fentiek miatt maradt el sajnos az E3-al kapcsolatos írás, ami főleg általam régóta várt folytatásokkal foglalkozott volna. Például Dishonored 2 (az első részről fontolgattam egy írást, most újra létjogosultságot nyert), Deus ex: Mankind Divided!!!4négy (nagyon rég óta vártam egy új részt) vagy Dark Souls 3 (a Bloodborne kapcsán is pedzegettem egy Fromsoftware-rel kapcsolatos post lehetőségét, most megint aktuális). Talán a jövőhéten esedékes Gamescom után pótlom ezt a hiányosságot, de nem merek ígérni semmit.
Indie játékok terén ugyan volt ami felkeltette a érdeklődésem, de egyikről sem igazán tudtam volna mit írni. Talán most a Homesick-ról érdemes lesz készíteni valamit. 

Ami a filmeket illeti, számomra érdekes premier legközelebb október tájékán lesz, aztán persze lehet felkelti majd valami előbb is az érdeklődésem. Addig is van 1-2 téma amiről szívesen írnék, aztán meglátjuk mi lesz belőle. 

Továbbá itt emlékeznék meg róla, hogy a napokban volt féléves a blog. *tapsvihar*

Így hirtelen ennyit akartam, köszi ha végigolvastad. Igyekszem nem eltűnni.