Update #3

update.pngAz elmúlt két hétben a szokásosnál is elfoglaltabb voltam, így sajnos a blogon úrrá lett a pangás. 
Ennek az egyik oka a forgalmi vizsgámra való készülés volt, amit szerencsére sikeresen teljesítettem is. Az elsősegély vizsga viszont még hátra van. 
Mint azt az első "update" bejegyzésemben említettem, egy másik projekten is munkálkodom. Ezt nem szólóban csinálom mint a blogot, és nagyobb szabású is, ezért elég lassan haladunk, de mostanra tettünk jelentősebb előrelépéseket amiről egy következő bejegyzésben fogok részletesebben írni. Ez egy terjedelmesebb írás lesz, ezért nem megyek bele most a részletekbe. 
Továbbá munkával is elvoltam havazva, hétvégézések is bejöttek, ami a terveimet is kicsit felborította. A Kódjátszma című filmre például ezért nem sikerült eljutnom, bár abból bejegyzést nem terveztem készíteni.
Ami a közeljövőt illeti, van pár téma ötletem amiből már jó ideje szeretnék kihozni valamit. Ezeket remélem lesz időm a héten kidolgozni, és betárazni őket inségesebb időkre. A héten jeleneik meg a PS4 exkluzív Bloodborne, amit a Fromsoftware rajongóknak asszem nem kell bemutatni, másokat meg valószínűleg nem is érdekel. Mivel én az első csoportba tartozom tervezek ez bejegyzést szentelni az eseménynek, és magának a Fromsoftware játék szériáknak, meglátjuk mi fog ebből megvalósulni. Szóval a következő időszakban megpróbálok kicst ráfeküdni a blogírásra, de biztos lesznek még a mostanihoz hasolnó szünetek. 

Egyelőre ennyit szerettem volna, köszi ha végig olvastad!
Kérlek jelezzétek kommentben vagy e-mailben észrevételeiteket, mi tetszik/nem tetszik a blogon.