screen_shot_2015-01-29_at_12_03_30.png

Üdvözlök mindenkit szerény blogomon!

Régóta terveztem már egy blog indítását, de valahogy sosem jutottam el odáig, hogy ezt meg is tegyem. Sok mindenről lenne kedvem írni, de nem éreztem magamban azt a szorgalmat és odaadást, ami egy blog vezetéséhez kell. Legalább is ami ahhoz kell, hogy rendszeresen új bejegyzések születhessenek.


Az írás pedig nem mondanám hogy az én asztalom, sosem érdekelt az újságírás, vagy ehhez hasonló tevékenység. Ami miatt most mégis erre vetemedek, az az önmegvalósítási törekvéseim. Mindig is kerestem az önkifejezés eszközeit, ezért kezdtem el basszusgitá ron játszani. Tanulmányaimat is a hobbim felé tereltem, hangtechnikusi képzésre jártam. Később kezdett el érdekelni a mozgókép világa, egy műsorgyártással foglalkozó képzés is a hátam mögött van már. Egy filmgyártási tevékenységet folytató cégnél dolgozom jelenleg, és a jövőben is a média/filmipar világában képzelem el magam. Most pedig szeretném kipróbálni magam az írásban, ebben is szeretnék fejlődni, és közben másokat is szórakoztatni vele.
Több témában is fogok bejegyzéseket közzé tenni, mint pedig filmekről, zenékről, játékról, de lesz hogy csak szimplán a gondolataimat szeretném megosztani a nagyérdeművel. Ezek nem kritikák lesznek, nem vagyok szakértője egyik témának sem, és nem is szeretnék úgy tenni. Ezek az írások inkább csak élménybeszámolók lesznek, pozitív vagy negatív benyomásaimat szeretném megosztani veletek, és azokat a gondolatokat amiket az adott produktum ébresztett bennem, amolyan elmélkedős formában. Majd jobban megértitek mire is gondolok, ha látjátok a gyakorlatban.  Továbbá szeretnék közzé tenni rengeteg egyedi, saját tartalmat is, de erről majd később részletesebben. Elsőre ez kaotikusnak tűnhet (az is), de a bejegyzések kategóriákba lesznek rendezve, így mindenki megtalálhatja ami érdekli. Szeretném az egy témakörbe tartozó bejegyzéseket rendszeresen ugyan azon a napon publikálni, hogy előre tudjátok mire számíthattok. Például az új zenei bejegyzéseket mondjuk minden kedden olvashatjátok. Ugyan az a témakör szerintem olyan 2 hetente kerül újra sorra, de minden héten szeretnék új bejegyzést készíteni,lehetőleg többször is. Majd jobban látom mennyire lesz időm, energiám, és persze téma, ha beindul az oldal. Ennyit szerettem volna megosztani veletek első bejegyzés gyanánt, köszönöm ha végigolvastad! 
Hamarosan jelentkezem, addig is jók legyetek!