Update #2

update.png
Ami a heti terveimet illeti, nem igazán alakultak a dolgok úgy, ahogy terveztem. A munkahelyi teendőimmel megcsúsztam, illetve a forgalmi vizsgám nem sikerült. Ezekből kifolyólag poszt sem volt a blogon. Jövőhéten próbálom pótolni a bejegyzéseket amiket beterveztem, ez ismét főleg munka függő. 

A héten egyébként sikerült belebotlanom a Resident Evil 1 HD Remaster újra kiadásába. Mivel fanja vagyok a szériának, ki is próbáltam amint lehetőségem adódott rá. Azt kell mondjam ki tettek magukért a készítők, nem csak külsejében de tartalmában is sikeresen megújult a játék, csak ajánlani tudom mindenkinek. 

Pénteken elnéztem az idei első Gamenight-ra, amit a The Order 1886 megjelenésének alkalmából rendeztek. Nem terveztem "triple A" kategóriájú játékokról írni, de a játékot látva felmerült pár kérdés bennem a Sony és a játékipar tendenciájával kapcsolatban, amit kifogok fejteni bővebben a következő bejegyzésemben. 

Megpróbálok minél előbb újra jelentkezni, addig is kérlek jelezzétek kommentekben vagy e-mailben észrevételeiteket, mi tetszik/nem tetszik a blogon.
Köszi ha végig olvastad, sziasztok!