Update #1

update.png
Sziasztok!
Időnként össze fogom foglalni az elmúlt hetek fontosabb eseményeit egy bejegyzésben, már csak azért is hogy halljatok felőlem ha inaktívabb lennék. Nos, elkezdtem alakítgatni a blog külsejét, de ezzel egyelőre messzire nem jutottam idő hiányában. A blog profilképe készült el, és adtam a bloghoz egy kapcsolat fület, ha felakarnátok venni velem a kapcsolatot. Csináltam egy facebook oldalt a blognak, itt teszek közzé olyan dolgokat amik egyébként nem tennének ki egy bejegyzést.
Van pár izgalmasabb téma ötletem amikről szeretnék írni a jövőhéten, de ez is azon múlik hogy mennyi szabadidőm lesz. Munka mellett közeledik a forgalmi vizsgám is és egy másik projekt beindításán is munkálkodom. Erről majd beszámolok részletesebben, egyelőre nem sok érdemlegeset tudnék róla mondani. 
Mára ennyi, megpróbálok minél hamarabb újra jelentkezni, addig is jók legyetek!